یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

عشقم یسنا

سلام

1394/2/13 12:24
نویسنده : مامان یاسنا
607 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام ب همه دوستای گل یسنا جون

امیدوارم ک خوب باشید

با عرض پوزش از این ک تو این چن مدت نیومدم و آپ نکردم

نمیدونم از کجا بگمو پی بنویسم

از شیزونیای یسنا بگم یا از شیرین کاریاش یا از پیشرفتاش

اول از حرف زدنش بگم ک خدارو شکر زود زبون وا کردو بیشتر جمله ها رو میتونه بگه و منظورشو خیلی راحت میفهمونه و یا جواب سوالامونو میده مثلا دیروز رفتن تفریح من نرفتم ولی یسنا رف وقتی ک اومد کلا آمار داد بهم مث این ک اونجا سگ بوده اومد بهم گف ک بوه بوه با ( یعنی سگ هست)، توپ بازی کردن یسنا اومد بهم گف ک بوب چوووو ( یعنی توپ رو شوط کردم) ...

 

اهل دعوام هست

با هر کی دعوا میکنه اونقد حرص طرفو درمیاره ک نگید زبونشو در میاره

از دور میزنتش میترسه بره نزدیک و بزنتش (مث مامانش همه زورش همون زبونشه)

وقتی هم ک باهام دعوا میکنه جوری دعوا میکنه ک انگار ارث باباشو خوردم اثلا اهل کم آووردن نیست

 

ی شیطونی ک میره رو مخم اینه ک وقتی شلوارشو در میارم زود تر از من چسب مای بی بی شو باز میکنه و فرار میکنه

 

تو کارای خونه هم کمک میکنه مثلا سفره رو جمع میکنه

وقتی من دارم دستمال میکشم اونم میاد کنارم و دستمال میکشه

 

این پاینم عکس هایی ک تو این چن مدت انداختمو همه رو باهم میذارم واستون

اولین جورابی ک یسنا پاره کرد

یسنا تو پارک

 

ی روز صبح ک بیدار شدم دیدم یسنا سر جاش نیست

از حال هم ی صداهایی میاد

رفتم دیدم یسنا داره صبحانه میخوره

پنیر و کره رو خورده تموم کرده کاردو داره میزنه ب بشقاب

ناراحت شدن یسنا مرحله ب مرحله

13 نوروز رفتیم آلاگل
اینم چند تا عکس از اونجا
اینجا یسنا چوپان میشود!
ببین دختره شیطون چ بلایی سر صورتش آوورده
با کاغذ اشتباه گرفته
یسنا و دختر عمش
پسندها (3)

نظرات (8)

شاهرخ
15 اردیبهشت 94 13:56
سلام يسنا جون خوبي عمو خيلي وقته به عمو شاهرخ سر نميزني چرا ؟؟؟ ماشالله ماشالله بزرگ شدي خدارو شكر ديگه يواش يواش داري خانوم ميشي اينا همه از بابت اينه كه مامان خوب و مهربوني داري كه برات اينهمه زحمت كشيده و مواظبت بوده حالا ديگه تو بايد مواظب ماماني باشي كه نذاري اون غصه بخوره يا ناراحت بشه مامانيو اذيت نكن و دختر خوبي باش فدات كوچولو
مــحـیـــღــا ڪـــפּ شــــפּ لــــــפּ
15 اردیبهشت 94 20:47
مامان نوشت : سلاممممممم دوستم ... خوبی ؟ معلومه یسنا خانوم حسابی خوش گذرونده تو این مدتا ... بابا نوشت : سلام خوبی آیا ؟ محیا خانوم چه گنده شده ه ه ... ماشالله من هر وقت میام فقط میام غلط املاییاتو بگیرم جان من قبل پست گذاشتن یه بار چک کن 1- از شیزونیای (شیرین زبونیا) یسنا بگم 2- شوط (شوت) 3- اثلا (اصلا)
مــحـیـــღــا ڪـــפּ شــــפּ لــــــפּ
20 اردیبهشت 94 20:50
بابا نوشت : راسی تو نظر قبلیم خاستم بگم یسنا خانوم چه گنده شده اشتباه شد
ĸoѕαr
22 اردیبهشت 94 18:09
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مــحـیـــღــا ڪـــפּ شــــפּ لــــــפּ
31 اردیبهشت 94 15:47
سلام بویدش ... قاومی ...؟؟؟ گلی خانوم خوبه ؟ یسنا ؟ چه خبرا ؟ منم مث تو گرفتارم دا این فسقلی مگه میذاره کاری کنم که بخام آپ کنم ؟؟
مــحـیـــღــا ڪـــפּ شــــפּ لــــــפּ
2 خرداد 94 23:04
آی یالتــــــــــــــا
مامان بردیا شیطون
4 خرداد 94 12:24
ای جووووووووووووووووووووونم ماشالا چه بزرگ شده فداش بشم
صابرینا
20 تیر 94 20:21
واااااای خدا ببین عشق خاله چثدر بزرگ شده نفس شده جیگر شده براش اسپند دود کن ابجی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشقم یسنا می باشد